سخنان مدیریت وب فوتسالی ها

فوتسال و فوتبال سیمین شهر

وبلاگ-کد لوگو و بنر
سخنان مدیریت وب فوتسالی ها

 

بسم الله الرحمن الرحیم .

با سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت شما بینندگان عزیز و محترم.

ممنونم که وقت شریف خودتان را برای خواندن مطالب ما صرف نموده اید،بنده خدمتگذار شما شمس الدین حنفی متولد سیمین شهر به سال 1376

خوشحالم از آن جهت که توانسته ام فکر و رویای ایجاد همچنین وبی را به حقیقت تبدیل کنم. این وبلاگ حدود یک هفته است که دایر شده ولی با این حال با کمک دوستان و بزرگواران عزیزم آمار فوق العاده ای ارائه داده ایم .

در اینجا تشکر میکنم از جناب آقایان نعمت الله قروی ، جمشید پنق ، خلیل رومی و دوست گرامی رضا کر که کمک های شایانی در راه ایجاد و توسعه ی این وب کردند.

بر خودم کوچکی میدانم که فوتبال سیمین شهر که روزگارانی ، شهر های دیگر در حسرت تنها گل زدن به آن بودند. امروزه شاهد پیشرفت آن شهر ها هستیم در حالی که ما پس رفت کرده ایم .باورم نمیشود که این شهر چگونه مورد بی لطفی مسئولان قرار گرفته است .مایه ننگ و شرمساری است که چندین سالهای متوالی حتی مسابقه کوچک رسمی در این شهر برگزار نمیشود. اعم از دهه فجر و نوروز و ...

مگر این شهر صاحب و مسئول ندارد؟

بنده سوالم این است ، واقعا آن سالها که مسابقات والیبال در سالن ورزشی سیمین شهر برگزار میشد ، مگر چه مشکلی داشت که ادامه ندادند؟

در همه جای استان ، هر سالن ورزشی که ساخته میشود ،سکو برای تماشاگران- کف استاندارد برای بازیکنان دارد اما نکته جالب این است که کیفیت شهری که بویی از فوتبال نبره است از سیمین شهر بهتر است ( سو برداشت نشود )

حال بنگریم به وضع حال شهر خودمان ، سالن ورزشی بدون کف استاندارد - بدون سکو - بدون سیستم سرمایشی و گرمایشی ، انهمه پول های که بابت بازی های مردم این شهر در سالن پرداخت میشود کجا میرود؟ آیا واقعا مزه شیرینی داشته است؟

با حساب سرانگشتی به این نتیجه رسیدیم که حدود 3 میلیون خالص هر ماه به جای میماند صرف چه میشود؟

آیا این مقدار پول ماهانه برای تکمیل امکانات کافی نیست؟ کجا هستند مسئولانی که وقتی نوبت رای دادن و انتخابشان بود جولان عدالت میدادند؟

شاید هم واقعا شیرین باشد.

قصد از ایجاد این وب تنها و تنها ارائه مشکلات و سختی های سیمن شهر و معرفی بازیکنان شایسته که در همین سختی ها به اوج رسیدند میباشد .

کم نیست بازیکنانی که سر در اوردند به مانند ، رشید پنق و برادر بزرگوارشان و اسماعیل قروی و منور قلیخانی و خیلی های دیگه

در آخر تشکر میکنم از همه بینندگان و یاری رسانان عزیزم


[ پنج شنبه 19 آذر 1394 ] [ 11:9 ] [ شمس الدین حنفی ] تیم پشتیبانی : محر [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
بازگشت (1395/04/22 )
فوتسالی ها (1394/12/25 )
اطلاعیه (1398/12/24 )
خبر (1394/11/24 )